facebook

Semantic Cloud CRM

WEB based σύστημα διαχείρισης σχέσεων πελατολογίου σε μορφή υπηρεσίας (Software as a Service).

Μάθετε Περισσότερα

Με το Semantic Cloud CRM, μπορείτε να συνδεθείτε από οποιαδήποτε συσκευή(κινητό, tablet, PC).

Οργανώνει όλες τις διαδικασίες πωλήσεων, παρακολουθεί τον πελάτη από την ευκαιρία πώλησης (Lead) , στην δημιουργία προσφοράς και στην συνέχεια στον μετασχηματισμό σε δελτίο παραγγελίας.

Οργανώνει τα ραντεβού και τις συναντήσεις με το πελατολόγιο σας, συλλέγει και αποθηκεύει τις καθημερινές σας αλληλεπίδρασης με τους πελάτες σας , οργανώνει τις εσωτερικές σας διαδικασίες της εταιρείας με την ανάθεση εργασιών ενώ το σύστημα ειδοποιήσεων φροντίζει όλες οι διαδικασίες να είναι on time.

Δυνατότητα δημιουργίας - συμπλήρωσης των δικών σας ερωτηματολογίων με ερωτήσεις που αφορούν τους πελάτες/συνεργάτες σας, ώστε να έχετε μία πλήρη εικόνα όσον αφορά τον καθένα από αυτούς.

Για να κρατάτε πλήρη ενημερωμένα τα στοιχεία των πελατών σας στη καρτέλα πελάτη, να δημιουργείτε event για τους πελάτες σας αλλά και να βλέπετε στατιστικά για τον καθένα από αυτούς.

Πραγματοποιώντας τη διασύνδεση αυτή, υπάρχει η δυνατότητα να λαμβάνεται ειδοποιήσεις για τα event που έχετε δημιουργήσει εντός του CRM στο Google Calendar.

Μπορείτε να επισυνάψετε νέα αρχεία στη καρτέλα του πελάτη σας αλλά και να δείτε τα αρχεία που έχουν ήδη επισυναπτεί, σε μορφή λίστας.

Μέσα από το Semantic Cloud CRM μπορείτε να στέλνετε, να λαμβάνετε και να ταξινομείτε τα email και τα SMS των πελατών σας, αλλά και να παρακολουθείτε την πορεία τους . Ενώ επίσης πραγματοποιείτε και διασύνδεση με δικό σας email ή sms.

Με τα ισχυρά εργαλεία analytics και reporting tools του Semantic Cloud CRM θα μπορείτε να αξιοποιήσετε τις πληροφορίες που έχετε αντλήσει από τους πελάτες σας έτσι ώστε να μπορείτε να ικανοποιήσετε πλήρως τις απαιτήσεις τους.

Η Semantic φροντίζει ώστε τα δεδομένα σας να είναι ασφαλή. Καθημερινά παίρνουμε αυτόματα backup, το οποίο κρυπτογραφούμε και τα μεταφέρουμε σε ξεχωριστό cloud server έτσι ώστε τα δεδομένα σας να μην κινδυνεύουν.

Εμφάνιση των events με βάση τα φίλτρα που έχετε επιλέξει. Ανά χρήστη/κατηγορία/επιχείρηση/τοποθεσία/ημερομηνία.

Ολοκληρωμένη εικόνα για τους πελάτες/προμηθευτές/μεταπωλητές σας ανά νομό ή και του τζίρου αυτών ανά νομό.

Μπορείτε στην αρχική σελίδα του CRM ή στο ημερολόγιο να βλέπετε τα to do της ημέρας. Επίσης μπορείτε να διαχωρίζετε τα γεγονότα του ημερολογίου ανά χρώμα για ευκολία ή και ανά κατηγορίες (πχ. priority, to do, ραντεβού)

Το Semantic Cloud CRM διαθέτει όσους χρήστες έχει το πρόγραμμα τιμολόγησης - ERP που έχετε επιλέξει (πχ Business Evolution ERP, Apricot ERP, Emblem..) , αλλά σας δίνει τη δυνατότητα να επιλέξετε πόσα δικαιώματα θα έχει ο κάθε χρήστης της πλατφόρμας.

Τεχνολογία για απαιτητικές ανάγκες

Η εφαρμογή είναι σχεδιασμένη να λειτουργεί από οποιαδήποτε συσκευή, είναι ιδιαίτερα εύκολη στη χρήση της ενώ δεν χρειάζεται εγκατάσταση ούτε συντήρηση.

Στατιστική πληροφόρηση

Αναλυτικά όλες οι πληροφορίες που χρειάζεστε σε οποιαδήποτε μορφή (γραφήματα, διαγράμματα, αναφορές) επιθυμείτε.

Ιδανικό για κάθε επιχείρηση

Ενδυναμώνει τις σχέσεις της επιχείρησης με τους τελικούς πελάτες ενώ παράλληλα αποτελεί ένα εύχρηστο και πανίσχυρο εργαλείο για το τμήμα πωλήσεων.

Τιμολόγηση

* Στις παρακάτω τιμές δεν συμπεριλαμβάνεται ο ΦΠΑ.
Κωδ. Προϊόντος: 9009 - Κωδ. Barcode: 0769503303703

Semantic Cloud CRM

400
/ Έτος
ή 40€ μηνιαία συνδρομή

Μάθετε περισσότερα

Μπορείτε να συμπληρώσετε τη παρακάτω φόρμα επικοινωνίας για να μάθετε περισσότερα για το Semantic Cloud CRM και τις δυνατότητες του.